Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Każdy nasz klient może odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Niestety nie dotyczy to osób, które nabyły towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc o wystawienie faktury VAT. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki.

W celu odstąpienia od umowy prosimy o kontakt mailowy – contact@ohno.pl

Jak dokonać zwrotu towaru:

  1. Zwrotu towaru można dokonać jedynie w przeciągu 14 dni od odebrania paczki.

  2. Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i data zakupu.

  3. Odesłanie produktu - zwracając produkt prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Zwracany towar nie może mieć oderwanych metek oraz zabezpieczeń. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, ubrudzeń lub uszkodzeń. Zwracany towar należy zapakować i zabezpieczyć w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu w opakowanie odpowiadające jego gabarytom

  4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

  5. Zwrot należności realizowany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

  6. Zwrot towaru po upływie 14 dni od otrzymania paczki nie jest możliwy.

  7. Wymiana towaru nie jest możliwa.

Zwracany produkt należy wysłać na adres:

OHNO, ul. Bydgoska 2/5, 61-127 Poznań

 

REKLAMACJE

Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. 

Jak tego dokonać? 

  • Odeślij reklamowany towar na adres: OHNO, a do paczki dołącz dokument zakupu i wypełniony formularz reklamacji

  • Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

  • Jeśli reklamację uznamy za uzasadnioną, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Uwaga:

  • Podstawy do reklamacji nie stanowi różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, która wynika z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach.

  • Nie możemy uwzględnić reklamacji jeśli wynika z:

    • Naturalnego zużywania się produktu

    • Mechanicznych uszkodzeń

    • Jawnych wad, które są widoczne w chwili otrzymania paczki a niezgłoszone natychmiast.

 

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl